perjantai 15. maaliskuuta 2013

...Muut reklamaatio kuulumiset.

Putkien eristyksistä kerroimmekin jo eilen, siitä ei ole vielä mitään uutta kerrottavaa. Alla sitten muita asioita mitä tässä on vielä ollut auki.

Viimeviikolla kyseltiin DT:ltä perään että missä meidän kohteen korjaustyöt viipyy, mutta vastausta ei ole kuulunut, laitettiin uusi viesti vielä pari päivää sitten mutta edelleenkään kukaan ei vastaa viesteihin.
DT:n osalta siis odotetaan uuden ledi spotin saapumista postissa, jotta virheellisen voi vaihtaa kylppäristä (olivat vähän sitä mieltä että eiköhän yksi spotin vaihto onnistu asiakkaalta itseltäänkin kun sen vain asiakkaalle lähettää..), joten sitä edelleen odotellaan.
Takan eduslasin alta paistaa laminaatin aluspehmuste, ollaan pyydetty sen korjausta.
Wc:n altaan reunat on silkkaamatta.

Lisäksi ollaan tiedusteltu nyt kolme kertaa Keittiömaailmasta että milloin he tulevat tekemään korjaustyöt... Vihdoin ja viimein sain asennuspäälikön kiinni tänään, ja keittiön taso joka piti alunperin olla tähän mennessä jo vaihdettu ja asennettu, on tilattu vasta tänään koska keittiömaailma ja dt on vääntänyt asiasta kättä koko tämän ajan kun me olemme odotelleen.... Eihän se extra 4viikon odotusta heitä varmasti haittaa..Toimitusaika 3vkoa.. eli sitten on mennyt yhteensä 7viikkoa lisää alkuperäiseen puhuttuun aikaan...
Heidän osaltaan on vielä wc:n ja kylppärin valopeilien vaihto (rikkinäiset/virheelliset), apteekkarikaapin oven vaihto, saarekkeen tsekkaus (taso asennettu hieman vinoon), ja isoimpana keittiön ison tason vaihto kokonaan koska oli väärän kokoinen.

Siihen en saanut mitään järkevää vastausta että miksi muita korjauksia ei voinut tulla tekemään aikaisemmin vaikka heillä on jo uudet osatkin... Eivätkä ole voineet tulla tsekkaamaan tuota saareketta, jos siitä tulee isompikin korjaus että pitää osia tilata niin aikaa tulee menemään taas vaan enemmän ja enemmän... Tosi tylsää, että etteivät ajattele ollenkaan miten tämä vaikuttaa asiakkan elämiseen, ajattelevat selvästi vain sitä, että kunhan ei vaan tarvi käydä asiakkaan luona kuin yhden kerran, hoidetaan sitten kaikki...

Haluaisimme (tottakai) että hommat tultaisiin hoitamaan mahdollisimman pian loppuun, varsinkin tuo keittiön tason uusiminen koska se on iso homma _meillekin_ kun kaikki alakaapit pitää tyhjentää ja eiköhän siitä aikamoinen sotku tule... Ei auta ku kiristellä hampaita ja odotella.

Vesijohtoveden hajusta ja mausta on myös otettu yhteyttä DT:lle koska ongelma vain jatkuu, sieltä vinkattiin että tässä voisi mennä 2-3kk vielä että ongelma katoaa, kun käyttää runsaasti vettä. Tämäkin kyllä pistää miettimään, että onko oikein että asiakas joutuu laskemaan vettä tolkuttomasti ja näin ollen kasvattaa myös vesilaskuaan toisten mokan takia? En tiedä onko reklamoimisen aihe...?

Hieman vetää nää tämmöset mielen matalaksi kun viesteihin ei vastata ja asioita ei hoideta vaikka talo on jo meille luovutettu.. Mutta ei auta nyt vaipua synkkyyteen, pommitus jatkuu ensiviikolla! :)

Nyt Hyvää Viikonloppua kaikille! :)







2 kommenttia:

  1. Tsemppiä teille! Kävimme talonäyttelyssänne ja kaunis koti teille tuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ja tsempeistä! :)
      Nyt on saanut pääsiäisen rentoutua ja rauhoittua, niin kyllä taas jaksaa, ja kaikista pikkujutuista huolimatta niin kyllä on niin onnellinen olo omassa kodissa! :)
      Tsemppiä ja iloa teidänkin projektiin! seuraamme sitä mielenkiinnolla! :) :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...